26 Nisan 2011 Salı

Civciv Puding

Civciv puding...

Malzemeler :
Muhallebisi İçin:

  • 10 çorba kaşığı toz şeker
  • 3 tane yumurta sarısı
  • 1,5 su bardağı su
  • 1 tane limon suyu(ben yarım portakal suyu kullandım )
  • 3 çorba kaşığı un
Süslemek için:
  • 1 su bardağı hindistancevizi
  • 20 tane  kuru kayısı
  • 1 çorba kaşığı damla çikolata
Hazırlanışı:
Muhallebiyi hazırlamak için toz şeker, yumurta sanları, un, su ve limon suyunu tencereye alıp iyice çırptıktan sonra devamlı karıştırarak koyu muhallebi kıvamına gelinceye dek pişirin. Daha sonra streç film kaplanmış minik kaselere paylaştırın. Buzdolabında soğutun. Soğuyan muhallebileri servis tabağına ters çevirerek çıkartın.
Üstlerini hindistancevizi ile kaplayın. Daha sonra kayısıları ikiye bölüp ayak kısımlarını oluşturmak için tabaktaki muhallebiyi hafif kaldırıp altına yerleştirin. Yine yarım kayısıyı gaga olarak yerleştirin, iki adet damla çikolata ile göz yapın. Bekletmeden servis yapın. ( Ben karıştırarak soğutup elimi ıslatıp yuvarladım. Hindistan cevizine buladım. Sonrada süsledim ) Afiyet olsun...
Tarifini Pastatarifim.com denedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder